Угода користувача
Публічний договір (оферта)
1. Поняття та терміни
1.1. Акція – представляє собою обмежений за часом період, протягом якого Продавець пропонує до продажу певний перелік Товарів за особливих умов продавця. Цей період обмежений кількістю днів або годин.
1.2. Замовлення – це формальний запит від Покупця на придбання та доставку зазначених Товарів за вказаною адресою. Замовлення належним чином оформляється та подається на Сайті.
1.3. Оператор – це співробітник Продавця, який надає консультаційні послуги Відвідувачам, Користувачам та Покупцям сайту.
1.4. Відвідувач сайту – це особа, яка відвідує Інтернет-магазин BOSECO без наміру придбати продукцію, а скоріше з дослідницькою метою.
1.6. Користувач – фізична особа, яка відвідує сайт і погоджується з умовами використання сайту. Користувач також може висловити бажання придбати Товар, шляхом оформлення замовлення через сайт.
1.7. Покупець – фізична особа, яка відвідує Інтернет-магазин BOSECO, погоджується з умовами угоди і намірена здійснити покупку в цьому магазині. Покупець придбаває товари для власних особистих потреб.
1.8. Продавець – Фізична особа-підприємець Охрименко-Юн Вероніка Миколаївна, код ЄДРПОУ 2596401585.
1.9. Інтернет-магазин BOSECO – онлайн-платформа (сайт), де представлені Товари, які Продавець пропонує для придбання.
1.10. Адреса сайту – https://boseco.ua і слугує платформою для доступу до інформації про товари та послуги.
1.11. Склад Продавця – приміщення які розташовані за адресою: м. Одеса, вул. Маразліївська, 1/20, що використовуються для зберігання товарів, які пропонуються до продажу.
1.12. Товар – продукція, яка представлена для продажу на Сайті Продавця.
1.13. Інформаційне забезпечення – умови продажу товару / умови придбання, оплати, доставки та повернення товару, гарантійні умови, а також інші існуючі умови, викладені в даному договорі та інших інформаційних сторінках, що опубліковані на Сайті, які можуть вплинути на укладення та виконання цієї угоди.
1.14. Центр обслуговування клієнтів – це структурний підрозділ Продавця, який надає консультаційні послуги та підтримку Відвідувачам, Користувачам та Покупцям сайту.
1.15. Кошик - функціональний елемент веб-сайту, що дозволяє покупцям збирати товари, які вони хочуть придбати.
2. Загальні положення
2.1. Предметом Угоди є надання можливості Користувачеві придбавати для особистих, сімейних, домашніх та інших потреб, не пов'язаних з підприємницькою діяльністю, Товари, представлені в каталозі Інтернет-магазину.
2.2. Продавець здійснює продаж Товарів через Інтернет-магазин (Сайт) за адресою https: //boseco.ua.
2.3. Відвідування сайту з ознайомлювальною метою не зобов'язує Відвідувача сайту реєструватися на сайті, оформляти замовлення та купувати Товар у Інтернет-магазині.
2.4. Для оформлення Замовлення та придбання Товару Відвідувач сайту повинен зареєструватися на Сайті інтернет-магазину відповідно до вимог реєстрації або заповнити обов'язкові поля для оформлення Замовлення без реєстрації.
2.5. Реєструючись на Сайті або оформлюючи Замовлення без реєстрації, Користувач погоджується з тим, що всі умови цієї Угоди зрозумілі для нього і він приймає її повністю і беззастережно.
2.6. Замовляючи Товари через Інтернет-магазин, Покупець згоден з умовами продажу Товарів, викладеними у цій угоді. У разі незгоди Користувач не може оформити замовлення та придбати товари в інтернет-магазині BOSECO.
2.7. Умови продажу товарів та інформація про Товар, вказані в цій угоді та представлені на Сайті, є публічною пропозицією відповідно до ст. 633, 641 та розд. 63 Цивільного кодексу України. Публічний договір (публічна пропозиція) адресований невизначеному колу осіб незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець), які бажають придбати товари в Інтернет-магазині.
2.8. Умови продажу товару можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку без повідомлення Користувача / Покупця. Нова редакція Умов набирає чинності з моменту публікації на Сайті.
2.8.1. Повідомляючи Продавцю свої дані (заповнюючи обов'язкові поля під час реєстрації - мобільний номер телефону, електронна пошта, ім'я та прізвище, місто, дата народження, стать) або обов'язкові поля при оформленні Замовлення без реєстрації (мобільний номер телефону, електронна пошта, ім'я та прізвище, місто, адреса доставки - номер відділення перевізника або, при кур'єрській доставці - місто, вулиця, номер будинку та квартири), Відвідувач / Користувач / Покупець сайту надає згоду на використання зазначених даних Продавцем, а також третіми особами, які залучені ним для виконання обов'язків перед Відвідувачами / Користувачами / Покупцями сайту, з метою здійснення розсилок рекламного та інформаційного характеру, що містять інформацію про знижки, майбутні та діючі акції та інші заходи Продавця, про передачу замовлення на доставку, а також іншу інформацію, безпосередньо пов'язану з виконанням обов'язків Покупцем в рамках Публічної пропозиції. Здійснюючи Замовлення, Користувач / Покупець погоджується з тим, що Продавець може доручити виконання Угоди третім особам, залишаючись при цьому відповідальним за його виконання.
2.9. Всі права та обов'язки згідно цієї угоди виникають у Продавця та Покупця з моменту укладання договору купівлі-продажу товару. Укладання договору купівлі-продажу Товару відбувається з моменту отримання Покупцем електронного підтвердження прийняття Замовлення до виконання та / або з моменту отримання Оператором Інтернет-магазину телефонного підтвердження від Покупця оформленого Замовлення.
2.10. Обов'язки згідно з умовами цієї угоди вважаються виконаними з моменту передачі Товару перевізнику. У разі самовивозу - з моменту передачі Продавцом Товару Покупцеві. Покупець вважається виконавшим свої обов'язки з моменту сплати вартості Товару та його отримання у перевізника / Продавця.
2.11. Користувачеві надається інформаційне супроводження з питань, пов'язаних з використанням сайту, оформленням Замовлення, придбанням, оплатою, отриманням та поверненням товару, а також з інших питань, пов'язаних з Товарами, представленими на Сайті.
3. Реєстрація на сайті
3.1. Реєстрація на Сайті здійснюється через розділ "Вхід у особистий кабінет".
3.2. Рреєстрація на Сайті не є обов'язковою для оформлення Замовлення, всі дії Користувача є суто добровільними та рішення про внесення персональної інформації здійснюється на усвідомленої основі.
3.3. Під час реєстрації на Сайті Користувач / Покупець зобов'язується надати достовірну і точну інформацію про себе та свої контактні дані для виконання обов'язків Продавця перед Користувачем / Покупцем та доставки сплаченого товару.
3.4. Продавець не несе відповідальності за точність та правильність інформації, наданої Користувачем / Покупцем під час реєстрації.
3.5. Користувач зобов'язується не розголошувати третім особам логін та пароль, вказані Користувачем при реєстрації.
3.6. Користувач несе повну відповідальність за збереження та безпеку логіна та пароля, вказаних ним при реєстрації на Сайті.
3.7. За всі дії, вчинені від його імені, тобто з використанням його логіна та пароля, відповідальність несе виключно Покупець.
4. Оформлення замовлення
4.1. Продавець забезпечує наявність Товарів, представлених на Сайті, на своєму складі. Супроводжуючі Товар фотографії є лише ілюстраціями до нього та можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду товару. Супроводжуючі Товар описи не претендують на вичерпну інформативність та можуть містити помилки. Для уточнення інформації щодо Товару Покупець на свй розсуд може звернутися до Центру обслуговування клієнтів.
4.2. Відвідувач / Покупець / Користувач може оформити замовлення самостійно, натиснувши кнопку "купити", "купити швидко" або "оформити замовлення".
4.3. Після оформлення замовлення Покупцеві надсилається повідомлення про прийняття замовлення до обробки на вказані ним контакти. Під час обробки Замовлення Покупцю надходить електронне повідомлення про статус замовлення (в обробці / Відправлено / Доставлено).
4.4. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця, останній має право:
4.4.1. Виключити вказаний Товар з Замовлення. При цьому Продавець надсилає Покупцеві повідомлення електронною поштою на адресу, вказану Покупцем при реєстрації, з коригованим Замовленням та пропозицією підтвердити його або співробітник Центру обслуговування клієнтів телефоном зв'язується з покупцем та уточнює актуальність скоригованого Замовлення;
4.4.2. Скасувати Замовлення Покупця, сповістивши про це Покупця шляхом надсилання відповідного електронного повідомлення на адресу, вказану Покупцем при реєстрації (або дзвінком оператора Центру обслуговування клієнтів).
4.5. Приєднуючись до цієї Угоди та оформлюючи замовлення, Користувач / Покупець підтверджує, що ознайомлений з розділами сайту "Оплата та доставка" та "Обмін та повернення", згоден із ними та повністю розуміє їх.
4.6. Відвідувач (Покупець) погоджується з тим, що ціна товару, а також асортимент та кількість товарів, доданих ним у Кошик, будуть актуальними лише на момент формування цього Кошика. Ці параметри можуть змінитися, якщо покупка не була завершена натисканням кнопки "оформити замовлення".
4.7. Після оформлення замовлення на Сайті та його підтвердження Покупцю буде надана інформація про передбачувану дату доставки, це буде зроблено шляхом надсилання електронного листа на адресу, вказану Покупцем при реєстрації або оформленні замовлення, або за телефоном.
5. Оплата
5.1. Ціна товару вказується в гривнях та включає в себе податок на додану вартість.
5.2. Сума замовлення включає в себе вартість замовлених товарів.
5.2.1. Покупець оплачує вартість доставки як окрему додатково надану Перевізником послугу. Ця вартість оплачується Покупцем при отриманні товару у відділенні "Нова Пошта", вказаному Покупцем при замовленні, згідно тарифів "Нова Пошта".
5.2.2. Послуга доставки вважається наданою у момент отримання Покупцем товару.
5.2.3. Претензії до якості товару, виниклі після отримання та оплати, розглядаються відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" та гарантійних зобов'язань Продавця. Таким чином, придбання товару з доставкою не надає права на гарантійне обслуговування чи заміну товару через доставку. Повернення вартості доставки не передбачено, коли існує право на повернення грошей за сам Товар згідно Закону України "Про захист прав споживачів".
5.3. Ціна товару вказана на Сайті. У разі неправильної ціни на замовлений товар Продавець повідомляє Покупця для підтвердження Замовлення за виправленою ціною або анулювання Замовлення. Якщо зв'язатися з Покупцем неможливо, таке Замовлення вважається анульованим.
5.4. Вартість послуги доставки до відділення або поштомат "Нова Пошта" відповідає виключно тарифам "Нова Пошта".
5.5. Ціна товару на Сайті може бути змінена Продавцем. Однак ціна на замовлений Покупцем товар залишається незмінною.
5.6. Оплата замовлення здійснюється Покупцем:
5.6.1. Готівкою / безготівковими коштами при отриманні Замовлення на суму, вказану на Сайті;
5.6.2. Безготівковими коштами через банківську карту при оформленні Замовлення на суму, вказану на Сайті.
5.7. Продавець має право надавати знижки на Товари, проводити акції. Види знижок, акцій, порядок та умови участі в акціях визначаються Продавцем самостійно і зазначаються на Сайті, і можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.
6. Доставка
6.1. Доставка товару здійснюється по всій території України, за винятком тимчасово анексованих російською федерацією територій України.
6.2. Термін доставки Замовлення визначається згідно з термінами перевізника. Орієнтовний термін доставки повідомляється Покупцеві електронним листом на адресу електронної пошти та/або електронними месенджерами (Viber, Telegram, WhatsApp або інші) після підтвердження Заявки Покупцем. Зазвичай орієнтовний термін доставки Замовлення становить від 1 до 3 робочих днів. Доставка деяких Замовлень (залежно від обраного товару) може зайняти до 5 робочих днів. Терміни поставки Замовлення вказані без урахування дня Замовлення. Щодо точного терміну доставки Замовлення Покупець буде повідомлений перевізником.
6.3. Під час оформлення Замовлення Покупця розуміє, що отримання Замовлення можливе лише у відділенні доставки, вказаному під час оформлення Замовлення.
6.4. Продавець здійснює всі можливі зусилля для дотримання термінів доставки, які були повідомлені Покупцеві додатковим електронним листом. Однак затримки доставки можуть виникнути через непередбачені (форс-мажорні) обставини, незалежні від Продавця.
6.6. Замовлення вважається виконаним Продавцем в момент його фактичної передачі Покупцеві (під час самовивезення) або отриманні від співробітника Перевізника з оформленням відповідних документів (експрес-накладна, друк чека).
6.7. З метою уникнення випадків шахрайства, а також для виконання обов'язків, що лежать на Продавці під час вручення Замовлення, особа, яка доставляє Замовлення, може вимагати пред'явити документ, що посвідчує особу одержувача, а також вказати тип та номер пред'явленого одержувачем документа на квитанції до Заявки.
6.8. Право власності на товар і пов'язані з ним ризики переходять від Продавця до Покупця в момент передачі товару Покупцю Продавцем або Перевізником.
6.9. Підтвердженням переходу права власності на товар є документ, виданий Продавцем (товарна накладна, фіскальний чек, квитанція тощо).
6.10. При отриманні Замовлення в відділенні перевізника Одержувач зобов'язаний оглянути доставлений товар та перевірити його на відповідність заявленій якості, асортименту та комплектності товару, а також перевірити термін придатності товару та цілісність упаковки. У випадку відсутності претензій до товару Одержувач підписується на накладній або будь-якому аналогічному документі, що підтверджує факт доставки та отримання товару Покупцем. Підпис в документах доставки свідчить про відсутність претензій до товару та повне та належне виконання Продавцем своїх обов'язків щодо передачі товару.
7. Повернення товару
7.1. Покупець має право відмовитися від отриманого Товару та розірвати Договір купівлі-продажу протягом 14 календарних днів з дня отримання Товару, не враховуючи день покупки, за винятком товарів, які не підлягають обміну та / або поверненню відповідно до п. 7.2. цього Угоди.
7.2. Товар не підлягає поверненню в наступних випадках:
- товар не підлягає поверненню відповідно до Додатка № 3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 (продовольчі товари). При зміні або доповненні зазначеної Постанови, цей пункт не потребує коригування або доповнення, і сторони керуються нормами чинного законодавства України;
- порушена цілісність індивідуальної упаковки;
- на товарі присутні сліди використання;
- пройшло більше 14 днів з моменту придбання товару;
- порушена цілісність ярликів;
- не збережено споживчі якості товару;
- змінений товарний вигляд товару;
- закінчився гарантійний термін товару.
7.3. Продавець надає Покупцю (за вимогою) бланк-заявку на повернення Товару (бланк повернення) та сплачених коштів. В заявці вказується товар, який може бути повернений як товар належної якості та банківські реквізити Покупця.
Товар, який не підлягає поверненню згідно Додатка № 3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, в заявці не вказується.
Повернення коштів відбувається згідно розділу Обмін та повернення товару
7.4. Покупець зобов'язаний заповнити всі поля заявки на повернення (бланк повернення). Додаткові записи (додавання найменувань) про товар, який не було придбано у Продавця або внесення війдомостей про товару, який не підлягає поверненню, - заборонені і у разі наявності таких записів повернення не буде прийнято.
7.5. При поверненні Товару в індивідуальній упаковці (упаковці виробника), Покупець повинен додатково упакувати Товар, зберігаючи вигляд Товару в індивідуальній упаковці. Продавець має право відмовити в прийнятті Товару, якщо він був неналежним чином упакований, що призвело до пошкоджень (подряпин, змятин, маркування тощо) на Товарі або його індивідуальній упаковці - як порушення збереженості товарного вигляду Покупцем.
7.6. Якщо Товар при продажу був укомплектований технічним паспортом, гарантійним талоном або іншими документами, вимоги про повернення Товару Покупця розглядатимуться Продавцем лише при наданні цих документів
7.7. Якщо Покупець повертає товар неповної комплектації (не додано обов'язкові документи), Продавець відхиляє повернення і повертає Товар Покупцю. Після правильної комплектації Покупець може повторно відправити товар на повернення Продавцеві.
7.8. Товар, який підлягає поверненню, разом із заповненою заявою про повернення товару, фіскальним чеком (товарною накладною) повинен бути надісланий Покупцем до відділення №22 "Нова пошта", отримувач: ФОП Охрименко-Юн Вероніки Миколаївни.
7.9. Повернення товару належної якості
7.9.1. Повернення Товару належної якості можливе у випадку, якщо Товар: не використовувався; збережено його товарний вигляд; споживчі властивості, у тому числі термін зберігання не може становити менше ніж 30% від кінцевої дати; збережено пломби та/або ярлики, а також збережено розрахунковий документ, виданий Покупцеві разом із проданим товаром.
7.9.2. При відмові Покупця від товару та дотриманні умов п. 7.5., Продавець повертає йому вартість повернутого товару протягом 30 днів з дати надходження повернутого товару на склад Продавця разом із заповненою Покупцем заявою на повернення. Повернення грошових коштів за вартість товару здійснюється на особу, зазначену в замовленні на товар, за умови надання цією особою копії її національного паспорта, ідентифікаційного коду та квитанції про оплату товару, за який повертаються кошти. У випадку, якщо Покупець надав невірні дані у замовленні або не надав всі документи для повернення грошових коштів, вказані вище, Продавець залишає за собою право відмовити такому Покупцю у поверненні коштів.
7.10. Повернення товару неналежної якості
7.10.1. Під товаром неналежної якості розуміється товар, який є несправним та не може забезпечити виконання своїх функціональних характеристик. Отриманий товар повинен відповідати опису на Сайті. Відмінність деталей дизайну або оформлення, колірної гами від зазначених в описі на Сайті не є ознакою неналежної якості Товару та / або неможливості його використання згідно призначення.
7.10.2. Зовнішній вигляд та комплектність товару, а також загальна комплектність Замовлення повинні бути перевірені Одержувачем під час доставки товару.
7.10.3. Після отримання Замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються і не можуть бути підставою для повернення товару.
7.10.4. Вимоги про повернення оплаченої за товар грошової суми підлягають задоволенню протягом 30 днів з дня пред'явлення відповідної вимоги (ст. 13, п. 4 ст. 12 Закону України "Про захист прав споживачів").
7.11. Вартість доставки при поверненні товару сплачує Покупець.
7.12. Покупець вважається повідомленим, що в разі недотримання вимог щодо оформлення повернення товару і, внаслідок цього, відмови Продавця прийняти товар до повернення, Продавець не несе відповідальності за збереження і повернення товару Покупцеві перевізником. При цьому Продавець гарантує, що про відмові в прийманні товару він повідомить Покупця протягом 2 (двох) робочих днів за зазначеними Покупцем реквізитами під час реєстрації на сайті або оформлення замовлення без реєстрації.
7.13. Повернення грошових коштів здійснюється шляхом переказу вартості оплаченого Товару поштовим переказом або шляхом перерахування на банківську картку (карта повинна бути випущена на території України; валюта карти - гривня). Спосіб вказується в відповідному полі заяви про повернення товару.
8. Гарантійні зобов'язання
8.1. Гарантійний строк та/або термін придатності на Товари встановлюється виробником і зазначається на етикетці або ярлику.
8.2. Продавець не несе відповідальності за недоліки Товару, які виникли після передачі Товару Покупцю внаслідок порушення Покупцем правил використання або зберігання товару, дій третіх осіб або непереборних обставин.
9. Відповідальність
9.1. Продавець не несе відповідальності за збитки, заподіяні Покупцю внаслідок неналежного використання Товарів, придбаних в Інтернет-магазині.
9.2. Покупець несе повну відповідальність за надання хибних відомостей, які можуть призвести до неможливості Продавця виконати свої зобов'язання перед Покупцем.
9.3. Продавець не несе відповідальності за висловлювання та думки Відвідувачів / Покупців сайту, залишені у вигляді коментарів або відгуків.
9.4. Продавець не несе відповідальності за збитки, витрати (реальні або потенційні) або шкоду, пов'язану з сайтом https://boseco.ua/, його використанням або неможливістю використання.
9.5. Продавець не несе відповідальності за втрату Користувачем / Покупцем доступу до облікового запису на Сайті (втрату логіна, пароля та іншої інформації).
9.6. Продавець має право видаляти розміщену на Сайті інформацію та вживати технічних та юридичних заходів для обмеження доступу до Інтернет-магазину Користувачів / Покупців, які створюють проблеми для інших Відвідувачів / Покупців або порушують вимоги Угоди.
9.7. Продавець не несе відповідальності за:
- затримки або збої при операціях, викликані непереборними обставинами, а також технічними збоями в телекомунікаційних, комп'ютерних, електричних та інших суміжних системах;
- дії систем переказів, банків, платіжних систем та затримки, пов'язані з їхньою роботою;
- належне функціонування Сайту у разі, якщо Відвідувач / Покупець не має необхідних технічних засобів для його використання, а також не несе жодних зобов'язань щодо забезпечення користувачів такими засобами.
9.8. Продавець не несе відповідальності за збереження товару, повернутого Покупцем та недоставленого продавцю через перевізника.
9.9. Продавець не несе відповідальності за товар, який перевізник не прийняв до повернення від Покупця через порушення умов цієї Угоди.
10. Конфіденційність та захист інформації
10.1. Особисті дані Користувача / Покупця обробляються відповідно до Закону України від 01 червня 2010 року № 2297-VI "Про захист персональних даних".
10.2. Особисті дані Покупців зберігаються в базі даних Продавця за адресою: 65014, Україна, м. Одеса, вул. Маразліївська, 1/20. Особисті дані збираються виключно з метою відповідності вимогам, що діють у сфері регулювання податкових відносин, відносин у сфері обліку та реклами.
10.3. Предоставляючи свої особисті дані при реєстрації на Сайті, Користувач згоден на їх обробку Продавцем, включаючи для цілей просування Товарів та послуг Продавця.
10.4. Продавець використовує особисті дані Користувача / Покупця:
• для реєстрації Користувача на Сайті;
• для виконання своїх зобов'язань перед Користувачем / Покупцем;
• для оцінки та аналізу роботи Сайту;
• для визначення переможця у акціях, проведених Продавцем.
10.5. Продавець має право надсилати інформаційні, включаючи рекламні, повідомлення на електронну пошту та мобільний телефон Користувача / Покупця за його згодою. Користувач / Покупець має право відмовитися від отримання рекламної та іншої інформації без зазначення причин відмови. Сервісні повідомлення, що інформують Користувача / Покупця про замовлення та його обробку, надсилаються автоматично і не можуть бути відхилені Користувачем / Покупцем.
10.6. Продавець отримує інформацію про IP-адресу відвідувача сайту. Ця інформація не використовується для встановлення особи відвідувача.
10.7. Продавець не несе відповідальності за інформацію, надану Користувачем / Покупцем на Сайті в загальнодоступній формі.
10.8. Продавець має право записувати телефонні розмови з Користувачем / Покупцем. При цьому Продавець зобов'язується: запобігати спробам несанкціонованого доступу до інформації, отриманої в ході телефонних переговорів, та / або передачу її третім особам, які не мають безпосереднього стосунку до виконання Замовлів, відповідно до Закону України від 02 жовтня 1992 року № 2657-XII "Про інформацію".
11. Термін дії Публічної оферти
11.1. Ця Публічна оферта набуває чинності з моменту прийняття її відвідувачем сайту / Покупцем та діє до моменту відклику прийняття Публічної оферти.
12. Додаткові умови
12.1. Продавець має право передавати свої права та обов'язки, що випливають із відносин з Покупцем, третім особам.
12.2. Інтернет-магазин та надані сервіси можуть бути тимчасово, частково або повністю недоступні через проведення профілактичних або інших робіт або з будь-яких інших причин технічного характеру. Технічна служба Продавця має право періодично проводити необхідні профілактичні або інші роботи з попереднім повідомленням Користувачів або без такого.
12.3. Відносини між Користувачем / Покупцем та Продавцем регулюються положеннями законодавства України.
12.4. У разі виникнення питань та претензій з боку Користувача / Покупця, він повинен звернутися до Продавця за телефоном або іншим доступним способом. Сторони будуть намагатися вирішити всі спори шляхом переговорів, а у випадку недосягнення згоди спір буде переданий на розгляд до суду відповідно до чинного законодавства України.
12.5. Продавець має право вносити зміни до цієї Угоди без попереднього повідомлення Користувача, Відвідувача або Покупця. Відповідальність за ознайомлення з новою редакцією Угоди користувача (Публічного договору (оферти)) покладається на Користувача, Відвідувача або Покупця.Визнання судом недійсності будь-якого положення цього Угоди не викликає недійсності інших положень.
12.6. Визнання судом недійсності будь-якого положення цього Угоди не викликає недійсності інших положень.