Boseco

МИ РИЗИКНУЛИ І ЗРОБИЛИ КАВУ

Саме так розпочинається історія кави BOSECO.

Троє давніх друзів, що, нібито, вже знайшли себе та пройшли крізь вогонь і воду, вирішили створити щось дійсно незвичайне - створити капсульну каву, яка може вражати. 

А якщо зараз ви насолоджуєтесь свіжозвареною кавою BOSECO, це означає, що два роки тому ці троє друзів прийняли правильне рішення. 

Коли ми вирішили створювати капсульну каву – нами керував дух авантюризму, помножений на підприємницький дух засновників. Ми  зрозуміли, що натуральна кава – це напрям цілої культури, який ми можемо розвивати, можемо створити каву, не схожу ні на що. 

Саме так розпочався пошук найліпших рішень. Ми об’їхали весь світ у пошуках кращих сортів кави. Знайшли особливий підхід до приготування кави у Японії, спробували каву, приготовану у Іспанії, та після довгих пошуків, нарешті, знайшли місце, де каву особливо цінують. 


Бельгія – центр світової торгівлі і виготовлення кави і місце, де ми припинили пошуки.

Починаючи працювати над проектом, ми змінили наше ставлення до бізнесу і почали орієнтуватися на відчуття. Ми обрали бельгійську каву емоційно, довірившись інтуїції, а не бізнес-моделям і не помилилися. 

У кожній капсулі – смак Бельгії. Смак кави, яку створили найкращі друзі.


Але для якісного продукту потрібна велика команда. І у нас така є.

Наш СЕО, Сергій - вчився у Лондоні та повернувся в Україну, щоб розвивати нові продукти і робити їх потрібними світу. 

Директор з продажу, Дмитро – у минулому банкір, тому, як ніхто знає, що потрібно зробити, щоб ранкова кава стала щоденним ритуалом, який зарядить на цілий день.

Директор з маркетингу, Світлана – головний прихильник кавової культури у цілому світі, тому закохає вас у каву з першого погляду.

Але головна частина великої команди, що створює каву за лаштунками – це місця на карті, розкидані по всьому світу і об’єднані у одній капсулі смачної кави.